dissabte, 19 d’abril del 2008

LA CATEDRAL DEL MAR.


Hola, què tal?
En Severus a dit que recomanem un llibre, el que més bonic i interassant ens hagi semblat i jo posaré el meu, però..... esperu que el llegiu!
Bé, el meu llibre es diu La catedral del Mar, és el premi Sant Jordi de l'any passat, està escrit per Idelfons Falcones i es tracta de una novel·la. Aquesta novel·la ens posa en la situació de les persones de l'edad mitjana a Catalunya, ens explica les seves costums, els seus drets, les seves lleis, i tot això ho fa posant-nos en la pell de una familia d'aquell temps,
En fi, us recomano molt aquest llibre perquè, sinserament, és el millor llibre que he pogut llegir.

Bon cap de setmana.
Fins aviat!

2 comentaris:

Severus ha dit...

No m'esperava cap proposta sobre novel·la històrica, em pensava que aquestes coses us resultaven una mica llunyanes :-) .

Jesús M. Tibau ha dit...

No l'he llegit, però n'he sentit tant a parlar que em fa certa mandra